viernes, 14 de enero de 2011

† Why †


† Why †


Every time when i think about you
i hate you more...
it was the biggest mistake
i met you
hard I try to get you away  
you're closer to me
I can't,  Why Cannot I?

why can not you admit
that i love you to death?
i despair to be this way
it kills me your disregard
i just have my days filled
with fear and pain
without you

Why could not look in other eyes?
what i imaged with you
i don't wan't to recognize
my whole core is amiss
because of my self fault
and it hurts to know
 you're with someone else

stop to scramble me
because if you are
in all my dreams
in all my talks
in all my wishes..

                                               By: Gothic Embrace

2 comentarios:

  1. Es complicado el amor... es tan bello, pero tan doloroso; ya lo dijo Neruda.
    "[...] Es tan corto el amor, y tan largo el olvido..."

    En fin, así es la vida y créeme que te comprendo; pues acabo de pasar por una situación en la que ahora digo lo mismo que tú: "Conocerte fue el error más grande"

    Te invito a mi espacio.
    http://escritospoemasyversos.blogspot.com/

    Espero sea de tu agrado, aunque mis escritos son un poco diferentes a los tuyos.

    Saludos.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar